Facebook

Tekla rozwija ofertę i promuje markę na targach

SI_2013_06Rozwój oferty i wzmocnienie rozpoznawalności marki to główne założenia firmy Tekla na najbliższe miesiące. Producent kotłów grzewczych kończy właśnie prace nad przygotowaniem specjalnego samochodu wystawowego, z pomocą którego będzie promować swoje produkty na targach i wystawach.

Do maja ubiegłego roku całość produkcji firmy wprowadzana była na rynek krajowy i rynki zagraniczne poprzez jednego z polskich dystrybutorów. Po zakończeniu tej współpracy firma Tekla postanowiła rozpocząć sprzedaż urządzeń pod marką własną.

Nowości w ofercie

Wraz z wprowadzeniem marki Tekla na rynek, firma odświeżyła swoje logo i rozszerzyła ofertę o nowe modele kotłów.
Od maja zeszłego roku, aby sprostać oczekiwaniom jak największej liczby klientów, firma Tekla poszerzyła swoją ofertę produktową o dwa modele żeliwnych kotłów komorowych (Solitek i Tytan), stalowy kocioł dwupaleniskowy z podajnikiem rynnowym Draco Duo Versa, stalowy kocioł dwupaleniskowy z podajnikiem tłokowym Draco Duo Multi, stalowy kocioł z automatycznym podajnikiem paliwa na pelet o mocy nominalnej 12 kW. Wprowadziliśmy do oferty także nowe urządzenie z typoszeregu kotłów Draco Duo Bio – kocioł o mocy nominalnej 30 kW – oznajmia Wiesław Tekla, właściciel firmy.
To jednak nie koniec rozwoju oferty produktowej firmy.
W najbliższym czasie zamierzamy wprowadzić do sprzedaży kolejne nowości – żeliwne kotły z palnikiem na pelet, nowe modele żeliwnych kotłów z automatycznym podajnikiem paliwa – oraz poszerzyć asortyment stalowych kotłów z automatycznym podajnikiem paliwa na pelet – dodaje Wiesław Tekla.
Rozwój oferty w zakresie urządzeń na biomasę jest odpowiedzią firmy na coraz większą świadomość ekologiczną klientów, co przekłada się na wzrost popytu na urządzenia opalane peletem. Z kolei wprowadzenie nowości w zakresie kotłów na węgiel wynika z dominacji tego paliwa na polskim rynku.

Promocja marki

Od momentu rozpoczęcia produkcji pod marką własną, Tekla intensywnie promuje swoje produkty na różnego rodzaju targach i wystawach. W ostatnich miesiącach firma uczestniczyła m.in. w imprezach targowych w Łodzi, Radomiu, Bielsku-Białej, Pietrowicach Wielkich czy Ujrzanowie. W kolejnych miesiącach działania tego typu zostaną zintensyfikowane. Firma właśnie ukończyła prace nad „infomobilem” – specjalnym samochodem wystawowym, na którym zainstalowany jest pracujący kocioł wraz z kompletną wzorcową instalacją.

Tekla

Firma Tekla powstała w 1988 r., kiedy to Wiesław Tekla założył zakład wytwarzający tłumiki samochodowe. Produkcja odbywała się wówczas w małym warsztacie, gdzie łącznie pracowały trzy osoby. W latach 90-tych firma wraz ze wzrostem produkcji zwiększyła również zatrudnienie do około 30 osób. W 2001 r. przedsiębiorstwo rozpoczęło prace nad uruchomieniem produkcji kotłów centralnego ogrzewania. Pierwsze kotły wyprodukowane zostały w 2003 roku. W 2007 r. otwarta została filia zakładu produkcyjnego, hale magazynowe, lakiernia oraz pomieszczenia biurowe w Pruchnej. Obecnie Tekla zatrudnia ponad 60 pracowników, prowadzi sprzedaż na terenie całej Polski oraz eksportuje swoje produkty do Czech, Niemiec, Litwy, Hiszpanii, Danii i Słowacji.
Firma posiada także własne laboratorium badawcze, gdzie wszystkie kotły są poddawane szczegółowym badaniom pod względem sprawności i emisji substancji szkodliwych do środowiska. Następnie urządzenia są certyfikowane w akredytowanym laboratorium w Łodzi.

Aktualności

Notowania GISI

Wyniki GUS

Archiwum

Systemy Instalacyjne

Śledź nas