Aircon: nowa oferta i identyfikacja wizualna
Firma Aircon – generalny przedstawiciel marki MDV w Polsce – zaprezentowała nową ofertę urządzeń. Zostały one podzielone na serie: Split, Multi, Office oraz VRF. MDV jest jednym z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w branży klimatyzacji. Prezentuje nowe technologie i wykorzystuje zaawansowane rozwiązania do tworzenia urządzeń energooszczędnych, bezpiecznych dla środowiska, wygodnych w użyciu i co istotne – mało zawodnych w działaniu. MDV to marka technologiczna do zastosowań przemysłowych i komercyjnych, w szczególności w aplikacjach, gdzie istotnym czynnikiem jest dobry stosunek ceny do jakości produktu.
Aircon odświeżył też swoją identyfikację. Nowe logo nawiązuje kolorystycznie i wizualnie do poprzedniej wersji, ale dzięki modyfikacjom nabrało nowego, nowoczesnego i profesjonalnego charakteru. Ponadto firma uruchomiła nową stronę internetową, na której można znaleźć wszelkie informacje o podmiocie, oferowanych produktach, dokumentację i aktualności. Serwis został przygotowany w nowej szacie graficznej, jest prosty w obsłudze i zawiera pełen zakres wiedzy technicznej.
Aircon świadczy usługi na rynku krajowym od 1999 r. Podstawową gałęzią działalności firmy jest import szerokiej gamy urządzeń klimatyzacyjnych.