FacebookGoogle+

Viega rozpoczyna kampanię wizerunkową

okladkasi_11_2016Viega rozpoczyna międzynarodową kampanię wizerunkową. Hasło przewodnie producenta rozwiązań systemowych do instalacji grzewczych i sanitarnych brzmi „Viega. Connected in quality.”. Projekt jest realizowany w 15 krajach na całym świecie.

Hasło przewodnie kampanii odnosi się nie tylko do produktów dostarczanych przez firmę, ale jest także odwołaniem do historii rodzinnego przedsiębiorstwa, które od skromnych początków rozwijało się konsekwentnie zarządzane przez kolejne pokolenia rodziny, by stać się jednym z największych dostawców na świecie w swojej branży.
Kiedy firma Viega została założona w 1899 roku, oferowała jedynie bardzo wąską gamę
armatury, przeznaczonej na rów­nie niewielki, lokalny rynek (okolice miasta Attendorn w Niemczech). Dzisiaj, w dziewięciu zakładach produkcyjnych na całym świecie przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 4 tys. osób. Jednym z motorów tego rozwoju było dążenie do innowacyjności. W trakcie swojej ponad stuletniej historii Viega wprowadziła na rynek szereg rozwiązań, które można uznać za kamienie milowe w dziedzinie techniki instalacyjnej. Wśród nich są m.in. połączenia zaprasowywane do rur miedzianych czy kształtki z profilem bezpieczeństwa SC-Contur.

Innowacje i zaufanie klientów filarem działalności

Jak podkreśla Dirk Gellisch, członek zarządu firmy Viega odpowiedzialny za kampanię, potencjał innowacji jest tylko jednym z filarów, na których opiera się sukces przedsiębiorstwa.
Zaufanie klientów na całym świecie do naszej marki, produktów, systemów, a także serwisu jest tutaj równie istotne. Zaufanie to musi być budowane każdego dnia, we wszystkich działaniach biznesowych – komentuje Dirk Gellisch.
Viega inwestuje nie tylko w ciągłe badania i rozwój oraz nowoczesne linie produkcyjne, ale także stale rozbudowuje swój zespół ludzi odpowiedzialnych za sprzedaż i serwis. Zapewniają oni fachowe wsparcie partnerom biznesowym od strony handlowej i projektowej, zarówno poprzez infolinię techniczną, jak i bezpośrednio na placu budowy.

Działalność szkoleniowa

Dodatkowo Grupa Viega posiada 15 centrów szkoleniowych w rożnych krajach na całym świecie. Prowadzone są tam szkolenia produktowe oraz warsztaty, podczas których eksperci firmy przekazują uczestnikom wiedzę na temat techniki instalacyjnej. Program obejmuje zagadnienia takie jak higiena wody użytkowej, ochrona przeciwpożarowa czy energooszczędne systemy ogrzewania, a także informacje dotyczące aktualnych norm i dyrektyw.

Kampania wizerunkowa już się rozpoczęła

Kampania reklamowa została zainicjowana we wrześniu. W ramach niej w mediach branżowych będą publikowane dwu­stronicowe reklamy wizerunkowe. Pokazane w nich międzynarodowe projekty referencyjne potwierdzają, że jakość rozwiązań Viega jest znana i doceniana na całym świecie. Nawiązujące do reklam materiały komunikacyjne, takie jak nowa broszura o firmie i film wizerunkowy są dostępne na stronie www.viega.pl. Publikacje reklamowe pojawią się w 15 krajach – w wybranych państwach europejskich oraz w Stanach Zjednoczonych, Australii, Chinach i Indiach.

Aktualności

Notowania GISI

Wyniki GUS

Archiwum

Systemy Instalacyjne

Śledź nas