Facebook

Geo-Term z niższą sprzedażą i pod kreską

W trzecim kwartale przychody Geo-Term, notowanej na New Connect spółki specjalizującej się w instalacji pomp ciepła, wyniosły 268,9 tys. zł wobec 584,7 tys. zł rok wcześniej (spadek o 54%). Narastająco po dziewięciu miesiącach tego roku obroty spółki były na poziomie 1,1 mln zł wobec 1,6 mln zł rok wcześniej (o 31,7% mniej).
Okres od lipca do września Geo-Term zamknął stratą na poziomie 112,3 tys. zł, za trzy kwartały strata sięgnęła 323,8 tys. zł. Rok wcześniej spółka była na plusie 209,1 tys. w trzecim kwartale i 142,5 tys. zł za dziewięć miesięcy.
Spadek sprzedaży, a co za tym idzie gorsze wyniki finansowe władze spółki tłumaczą realizacją mniejszych zleceń dla klientów indywidualnych i brakiem zleceń od klientów instytucjonalnych.

Aktualności

Notowania GISI

Wyniki GUS

Archiwum

Systemy Instalacyjne

Śledź nas