Facebook

Grupa SBS obchodzi jubileusz 15-lecia

Grupa SBS, największa w Polsce sieć sprzedaży artykułów sanitarnych, grzewczych i instalacyjnych, obchodzi w tym roku 15-lecie istnienia na rynku. Z okazji jubileuszu firma wprowadziła dwie istotne zmiany. Pierwszą jest nowa strona internetowa, drugą – odświeżone logotypy marek własnych: Keller, Delfin i Nanopanel. 

Grupa SBS powstała w 2002 roku, kiedy to zarejestrowano Stowarzyszenie Branży Sanitarnej skupiające 20 czołowych firm handlowych z branży instalacyjnej, sanitarnej i grzewczej zlokalizowanych na terenie centralnej Polski. Dwa lata później nastąpiło rozszerzenie działalności na teren całego kraju, dzięki czemu firma stała się jednym z największych graczy na rynku. Istotnymi punktami w historii grupy było m.in. wprowadzenie do oferty marek własnych: Keller i Delfin (w roku 2004) oraz Nanopanel (2010), a także uruchomienie Magazynu Centralnego w Łodzi (2009).
Jak informują przedstawiciele Grupy SBS, zaczynając współpracę w 2002 roku mało kto liczył na wielki sukces. Dziś, po 15 latach działalności Grupa SBS należy do grona 500 największych polskich przedsiębiorstw (szóste miejsce w województwie łódzkim) i generuje przychody przekraczające 500 mln zł netto.

Nowa strona internetowa

Z okazji jubileuszu 15-lecia działalności na rynku Grupa SBS wprowadziła dwie istotne zmiany. Pierwszą z nich jest nowa strona internetowa. Zmodernizowana witryna www oprócz całkowicie zmienionego układu graficznego zyskała też kilka ciekawych funkcjonalności, wśród których należy wymienić: bardziej przejrzystą prezentację produktów marek własnych (Keller, Delfin i Nanopanel), w tym możliwość wyszukiwania po kodach katalogowych; możliwość szybkiego znalezienia serwisu dla produktów marek własnych; możliwość szybkiego znalezienia instalatora współpracującego z najbliższą hurtownią Grupy SBS; lepszą prezentację hurtowni Grupy SBS.

Nowe logotypy Keller, Delfin i Nanopanel

Kolejną nowością na 15-lecie Grupy SBS jest zmiana logotypów marek własnych Keller, Delfin i Nanopanel. Kwestie, które były najważniejsze przy tworzeniu nowych logotypów, to: prostota, ponadczasowość, rozpoznawalność.
Wierzymy, że dzięki nowym logotypom produkty marek własnych Grupy SBS będą jeszcze lepiej widoczne na sklepowych półkach, dzięki czemu klienci będą mogli łatwiej docenić wysoką jakość artykułów będących w ofercie Keller, Delfin i Nanopanel – informuje spółka.
Marki własne odgrywają istotną rolę w działalności Grupy SBS, o czym świadczy m.in. fakt, iż w ofercie Keller, Nanopanel i Delfin znajduje się ponad 3 tys. profesjonalnych produktów. Marka Keller obejmuje rozwiązania instalacyjno-grzewcze dedykowane odbiorcom profesjonalnym, marką Nanopanel sygnowane są produkty będące „mistrzami dobrych cen”, zaś marka Delfin skupia systemy sanitarne do kuchni i łazienek.

Kolejna edycja targów

W tym roku kolejny raz odbędą się Targi Grupy SBS, które odwiedza ponad 3,5 tys. gości. Siódma edycja imprezy – w dniach 25-26 kwietnia – tradycyjnie będzie miała miejsce w Hotelu 500 w Strykowie koło Łodzi. Podczas dwóch dni targowych odwiedzający będą mieli możliwość zapoznania się z ofertami 100 największych branżowych wystawców, którzy zaprezentują swoje najnowsze produkty i technologie. Nie zabraknie także dodatkowych atrakcji, takich jak konkursy targowe organizowane przez SBS i pozostałych dostawców czy strefa gastronomiczna (bezpłatny poczęstunek dla zwiedzających). Przewidziano również akcję autokarową, w ramach której dla wszystkich osób współpracujących z hurtowniami z Grupy SBS przewidziano bezpłatny dojazd busami i autobusami na targi.

Aktualności

Notowania GISI

Wyniki GUS

Archiwum

Systemy Instalacyjne

Śledź nas