Facebook

Wolf podniesie ceny i zmienia program lojalnościowy

Do 29 czerwca produkty marki Wolf będą dostępne po cenach z roku ubiegłego. Potem wzrosną średnio o niespełna 5%. Firma wprowadza także zmiany w swoim programie lojalnościowym Wolf – Majster. Uczestnicy programu mogą zdobyć więcej punktów m.in. za zakup pomp ciepła czy rekuperatorów.

Podwyżki w bieżącym roku wprowadzili prawie wszyscy główni producenci urządzeń grzewczych. Wśród nich jest również firma Wolf, która zapowiedziała wzrost cen na produkty w swojej ofercie. Korekta będzie odzwierciedlała średni wzrost cen katalogowych o 4,85% w stosunku do aktualnie obowiązujących. Zamówienia złożone do 29 czerwca będą realizowane według cen z roku 2016, od 30 czerwca ceny wzrosną. Z początkiem lipca pojawi się również nowa wersja Cennika Techniki Grzewczej 2017 marki Wolf oraz Cennik Systemy Wolf – Pełne korzyści edycja lipiec 2017, które wprowadzą nowe pakiety urządzeń w korzystnych cenach.

Wolf – Majster bardziej atrakcyjny

Firma Wolf w czerwcu wprowadziła zmiany w swoim programie lojalnościowym Wolf – Majster, który już od czterech lat jest dostępny dla instalatorów i dystrybutorów marki Wolf. Program jest systematycznie odświeżany, aby był atrakcyjny dla użytkowników. W czerwcu 2017 w programie została wprowadzona nowa punktacja za dodawane urządzenia. Wartość punktowa zwiększyła się znacząco głównie w przypadku pomp ciepła i rekuperatorów dostępnych w ofercie marki Wolf, dzięki czemu możliwa jest szybsze zbieranie punktów i wymiana ich na nagrody. Uczestnictwo w programie to wiele dodatkowych przywilejów – dostęp do najświeższych informacji, promocje, nagrody itp.
Aby dołączyć do programu, należy wejść na stronę www.wolf-majster.pl.

Aktualności

Notowania GISI

Wyniki GUS

Archiwum

Systemy Instalacyjne

Śledź nas