FacebookGoogle+

20 lat obecności De Dietrich w Polsce

W tym roku przypada 20-lecie obecności firmy De Dietrich Technika Grzewcza na polskim rynku. Z tej okazji 7 czerwca w położonym pod Wrocławiem Zamku Topacz, odbył się jubileuszowy bankiet, w którym wzięło udział ponad 120 osób, m.in. pracownicy firmy, kontrahenci, partnerzy handlowi, dostawcy i przedstawiciele mediów.

Podczas gali uhonorowano ponad 20 firm i osób, dziękując im za udaną i owocną współpracę na przestrzeni dwóch dekad. Wśród nagrodzonych znalazły się, m.in. firmy współpracujące oraz pracownicy z najdłuższym stażem. Jubileuszową imprezę uświetnił występ znanych artystów: Leszka Możdżera – pianisty, kompozytora i producenta muzycznego oraz Hirka Wrony – dziennikarza i DJ-a.

Jubileusz 20-lecia obecności De Detrich na polskim rynku to okazja do podkreślenia jej dokonań. Tylko w ciągu ostatnich pięciu lat spółka odnotowała wzrost wartości sprzedaży o 63%, a ilości sprzedanych produktów o 76%. Firma w 2017 roku sprzedała ponad 24 tys. kotłów i pomp ciepła, co miało bezpośrednie przełożenie na rekordowy obrót, który przekroczył 120 mln zł.

Dopasowując się do dynamicznego rozwoju rynku spółka inicjuje liczne programy szkoleniowe nastawione na rozwój pracowników, poszerzanie wiedzy produktowej i wzrost jakości obsługi klientów. Szkolenia mają miejsce zarówno w siedzibie, jak i na corocznych wyjazdach integracyjnych. Ponadto prowadzone są także kursy dla instalatorów w stacjonarnym ośrodku szkoleniowym oraz mobilnym laboratorium. Łączna liczba przeszkolonych sięga 1,5 tys. osób rocznie.

De Dietrich jest jedną z najstarszych marek w branży grzewczej na świecie. Jej początki sięgają 1684 roku, a logo De Dietrich używane od 1778 roku jest najstarszym znanym znakiem przemysłowym. W 1998 roku firma rozpoczęła swoją działalność w Polsce. W pierwszym etapie przedsiębiorstwa głównym celem było stworzenie sieci serwisowej. Od tego czasu jednak wiele się zmieniło. Wprowadzono do oferty wiele nowoczesnych urządzeń, m.in. wiszący kocioł kondensacyjny MCR, który stał się flagowym produktem w technice domowej i został sprzedany w liczbie ponad 70 tys. sztuk.

Aktualności

Notowania GISI

Wyniki GUS

Archiwum

Systemy Instalacyjne

Śledź nas