Facebook

LZMO poprawia zysk mimo spadku sprzedaży

Spółka LZMO, notowany na New Connect producent ceramicznych wkładów kominowych, w pierwszym półroczu zanotowała przychody na poziomie 2,5 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2014 r. sprzedaż wyniosła ponad 3,6 mln zł. Pomimo niższych obrotów, firma poprawiła rezultaty w zakresie wyniku netto. W ciągu dwóch kwartałów bieżącego roku LZMO zarobiło na czysto 258 tys. zł wobec 277 tys. zł straty netto przed rokiem. – Po dwóch kwartałach 2015 r. LZMO po raz pierwszy osiągnęło rentowność na wszystkich poziomach rachunku zysków i strat. Jest to możliwe dzięki polityce ciągłych dostosowań, w ramach której realizowane są wszelkie niezbędne oszczędności oraz dostosowania potencjału do bieżącego poziomu zapotrzebowania na rynku. Innym powodem osiągnięcia tak dobrych wyników pomimo niskiego poziomu sprzedaży jest coraz lepsze pozycjonowanie się LZMO jako producenta systemów kominowych klasy premium – czytamy w komentarzu do wyników. LZMO zwraca również uwagę, że wypracowanie dobrego wyniku netto w pierwszym półroczu było możliwe dzięki podnoszeniu cen przez spółkę, mimo ogólnego spadku cen i popytu na systemy kominowe na rynku w Polsce.

Aktualności

Notowania GISI

Wyniki GUS

Archiwum

Systemy Instalacyjne

Śledź nas