Facebook

Ferro wzbogaca ofertę o nowe marki

Grupa Ferro rozbudowała swoje portfolio o kilkaset nowych wyrobów: baterie, akcesoria łazienkowe, natryski, akcesoria do instalacji armatury łazienkowej i grzejniki. To efekt przejęcia czeskiej spółki Novaservis.
W ten sposób nasza oferta asortymentowa stała się bardziej komplementarna, a to umożliwiło cross selling, czyli wzajemną sprzedaż produktów Novaservis na rynku polskim poprzez kanały dystrybucji Grupy i produktów Ferro na rynkach obsługiwanych przez czeską spółkę – wyjaśnia Aneta Raczek, prezes Ferro.
Nowe marki w grupie to Metalia, Titania i Novatorre. Brandy Metalia i Titania są uzupełnieniem dotychczasowej oferty Ferro w zakresie baterii. Z kolei Novatorre to rozbudowany program akcesoriów łazienkowych, obejmujący kilka zróżnicowanych linii wzorniczych.

Aktualności

Notowania GISI

Wyniki GUS

Archiwum

Systemy Instalacyjne

Śledź nas